Premium support
Extra service om jou verder te helpen.
Als hosting provider is ons primaire doel om jouw groei te faciliteren met de beste infrastructuur. Daarbinnen doen wij alles op het gebied van onderhoud, monitoring en server-optimalisatie, zodat jouw hosting diensten altijd maximaal stabiel, veilig en vooral snel zijn. Ondanks dat we het liefste iedereen onbeperkt zouden helpen, vallen werkzaamheden aan je website niet binnen de standaard support.
Om jou toch verder te helpen met de zaken waar je zelf voor verantwoordelijk bent, bieden we premium support. Zo kun je verschillende werkzaamheden die komen kijken bij je website, waar je misschien zelf minder ervaring, tijd of zin voor hebt toch uitbesteden. Een extra optie in de mogelijkheden om jouw tijd zo slim mogelijk in te zetten en te besteden aan de groei van je business.

Premium support diensten
Ondanks dat je alle onderstaande werkzaamheden op basis van onze handleidingen kunt doen, bieden we de mogelijkheid dat wij dit professioneel en snel voor je oppakken. Altijd op basis van no-cure-no-pay en met tevredenheid garantie, zodat je precies weet waar je aan toe bent en ook écht verder geholpen bent.
Verhuizen website en email
Probleem oplossing
Website configuratie
Maandelijks onderhoud en SLA
Overige
Snelle, stabiele en veilige hosting diensten
Wat is inbegrepen in standaard support?
Veel Gestelde Vragen
Wat zit standaard in jullie support?
Standaard helpt onze support volledig met al je vragen die betrekking hebben tot de beveiliging, stabiliteit en performance van onze hosting diensten. Wanneer een support verzoek buiten de scope valt, zullen we je dit laten weten en altijd ons best doen om je een oplossing te bieden of je in de goede richting te wijzen.
Wanneer jouw vraag niet onder onze verantwoordelijkheid valt, kijken we toch hoe we je verder kunnen helpen. Dit kan betekenen dat je wordt verwezen naar een handleiding of (extern) artikel. In sommige gevallen kan dat ook betekenen dat je de hulp van een developer in dient te roepen.
Hoe ver gaat jullie support?
Onze support staat er om bekend om veel verder te gaan dan andere hosting bedrijven. In de praktijk betekent dit dat we je altijd verder helpen. Of dat in vorm van een advies, stappenplan, handleiding, directe oplossing of telefonische toelichting is.
Ongeacht je vraag helpen we je ook in de avonden en weekenden bij kritieke vragen (tot 22.30 uur!), zodat je nooit hoeft te wachten om verder te kunnen.
Hoe zit het met kleine vragen?
Als je vraag geen premium support dienst is en het voor ons een kleine moeite is, pakken we het graag voor je op in kader van goede service
Wat biedt de premium support?
Wanneer jouw vraag veel tijd vergt en buiten onze verantwoordelijkheden valt en je toch graag onze hulp wilt inschakelen, bieden we je voor verschillende zaken onze premium support. Dit is een mogelijkheid om tegen betaling te helpen met veelgevraagde werkzaamheden. Denk bijvoorbeeld aan het optimaliseren van je site, verhuis werkzaamheden, debuggen of het instellen van plugins.
Welke werkzaamheden doen jullie niet?
Er zijn vele speciale werkzaamheden gerelateerd aan je hosting en email die wij binnen de premium support voor jou kunnen oppakken, zoals bovenstaand in de lijst vermeld.
We adviseren waar mogelijk, echter verzorgen we geen trainingen of stap voor stap uitleg. Ondanks de vele handleidingen die we bieden om zaken voor elkaar te krijgen, bieden we geen opleiding aan tot tot webdesigner, web-developer or marketeer
Hoe kan ik jullie contacten?
Alle support vragen verlopen via een support ticket, welke je hier kunt aanmaken. Tevens bieden we ondersteuning via chat voor kleine vragen of advies. Waar gewenst bieden we voor sales en advies ook de mogelijkheid tot het maken van een telefonische afspraak middels een terugbelverzoek.